معرفی دستگاه بسته بندی خانگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
بازدید : 58
نویسنده : یاسین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت صنعت کاران متحد، برای این منظور از دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک که انواع گوناگونی دارد استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بنا به نوع بسته بندی در مدل‌های گوناگون ساخته می‌شوند.

امروزه میوه‌های خشک و سبزیجات خشک طرفداران بسیاری دارند زیرا این محصولات دارای خواص فراوان هستند. از این رو اغلب مردم در میان وعده های خود از میوه‌های خشک استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید جهت خشک کردن محصولات خود از انواع دستگاه خشک کن صنعت کاران متحد استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از انواع خشک کن و بسته بندی صنعت کاران متحد به بسته بندی انواع محصولات از قبیل حبوبات، خشکبار، میوه، سبزیجات، چای، خرما، زیتون، پفک، پاپ کرن، شکلات بپردازید.

چنانچه شما قصد تهیه دستگاه‌های صنعتی را دارید، می‌توانید دستگاه‌های صنعتی صنعت کاران متحد را انتخاب کنید زیرا این شرکت دارای انواع دستگاه صنعتی از جمله دستگاه بسته بندی خانگی، خشک کن میوه و سبزیجات، سورتینگ‌ها و ... با کیفیت بالا است.

شرکت صنعت کاران متحد طراح، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی- دارویی و آشامیدنی است که در سال ۱۳۸۶ به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی، دارویی و آشامیدنی آغاز کرده و موفق به راه اندازی بیش از ۸۰۰ کارخانه در داخل کشور و صادرات به ۲۰ کشور دنیا شده است.

همچنین این شرکت موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی (ISO۹۰۰۱-۱۴۰۰۱-۱۸۰۰۱) و نشان CE اروپا در سیستم مدیریت کیفیت شده و دارای چندین ثبت اختراع و نوآوری در زمینه تولید ماشین الات مواد غذایی نیز هست.

منبع : 

https://www.mehrnews.com/news/4449691/معرفی-دستگاه-بسته-بندی-خانگی





:: برچسب‌ها: بسته بندی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار فناوری اطلاعات و آدرس tadbirco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com